המועמד לראשות בית שמש מבטיח: "תהיה אחדות מלאה"

    מהדורת הבוקר 2 Comment on המועמד לראשות בית שמש מבטיח: "תהיה אחדות מלאה"

    מועמד 'דגל התורה' לראשות עיריית בית שמש שמואל גרינברג ב'מהדורת הבוקר – סוף השבוע': "אני יוצא לדרך בתמיכה מלאה מצד הנהגת דגל התורה, ויש הנהגה ברורה מאוד". משדר אופטימיות: "אני מקווה מאוד שבקרוב יהיה הסכם מול אגודת ישראל ותהיה אחדות מלאה". מרגיע חששות: "תהיה שמירה מלאה על הסטטוס קוו. מי שיבקש ממ"ח יקבל ממ"ח"

    שמואל גרינברג
    10:26
    05.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הגרמ"ה הירש: "עד ל"ג בעומר הפסקת אש משני הצדדים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמד מטעם מפלגת 'דגל התורה' לראשות עיריית בית שמש, שמואל גרינברג, התראיין ב'מהדורת הבוקר – סוף השבוע' בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן והביע תקווה גדולה לניצחון מוחץ בתמיכת כלל הציבור החרדי בעיר: "אני יוצא לדרך בתמיכה מלאה מצד הנהגת דגל התורה, גדולי ישראל אישרו את זה וכמובן רבני העיר. בדגל התורה יש היררכיה ברורה. יש עמדות ורצונות לכל אחד אבל יש הנהגה. ח"כ גפני ומנחם שפירא יבואו לבי"ש וכל הציבור החרדי יצא בחזית אחידה, אני מקווה מאוד שבקרוב יהיה הסכם מול אגודת ישראל ותהיה אחדות מלאה" אמר.

    "באו נדבר על המספרים. דגל התורה ואגוד"י הם כל אחת 25 אחוז, וגם ש"ס. רוב הציבור בעיר חרדי וזה חבל ומיותר שכרגע ראש העיר הוא לא מהמגזר החרדי. אנחנו מקווים ששלושת הסיעות ילכו יחד. אבל העניין הוא לא ראש עיר חרדי או לא. יש פה ניהול עיר כושל ומישהו צריך לטפל בזה. דגל ומפלגה נוספת כבר מתקרבים ל50 אחוז. אנחנו מקווים לתמיכת הליכוד ומפלגות נוספות לצד מצביעים חילוניים שלא מרוצים מבלוך".

    במענה לשאלה האם יאפשר לקהילות בעלות צביון מתוח יותר מוסדות חינוך משלהם אמר גרינברג: "כל הציבורים בבית שמש יקבלו את המגיע להם והנדרש להם מבחינת כל התנאים. מוסדות ממ"ח היו ויהיו בבית שמש. הכל לפי ביקוש והיצע. מי שיבקש ממ"ח יקבל ממ"ח. תהיה שמירה מלאה על הסטטוס קוו. ראש עיר מנהל את כולם ונדאג לכולם".

    האזינו



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בעז"ה ראש העיר הבא של בית שמש
      ראש העיר שידאג לעיר.